Kedves Ügyfelünk!
Szervízbejelentését megkaptuk, annak feldolgozását megkezdtük.
Amennyiben további információra van szükségünk a kapu/ hiba beazonosításához, azt telefonon vagy e-mailben jelezni fogjuk Önnek.
A fényképekre és információkra azért van szükség, hogy karbantartás kérése estén a garázskaput be tudjuk azonosítani, javítási igény esetén pedig a szerelő felkészülten, a megfelelő alkatrésszel érkezzen a helyszínre.
Ezek ismeretében írásban visszajelzünk egy várható költségről, és amennyiben elfogadja, telefonon egyeztetünk egy időpontot a szerelésre.
Abban az esetben, ha a munkalapon szereplő információk ill. a fényképek elegendő mértékben nem állnak rendelkezésünkre, kiszállási díj+ óradíj ellenében tudjuk csak megállapítani a hibát.
Tehát, ha a hiba javításához alkatrész is szükséges, azt csak egy következő alkalommal tudjuk javítani.
GARANCIA IDŐN BELÜL TÖRTÉNŐ SZERVIZ (vásárlástól számított 2 év ill. 2021-től 3 év):
Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy a garancia időn belül történő hibabejelentés nem egyenlő azzal, hogy bármely problémát, ami ez időn belül jelentkezik, garanciában javítunk.
Azaz, ha garancia időn belül vagyunk (amit számlával kérünk igazolni), akkor a helyszín ismeretében a szerelő, aki korábban a kaput beszerelte tudja eldönteni, hogy a javítás garanciás vagy nem.
Garanciális hiba minden esetben szerelési és/ vagy termékhibára vezethető vissza.
Néhány példa, ami nem minősül garanciás hibának:
Amennyiben megállapításra kerül, hogy a hibajelenség javítása nem garanciás, akkor az aktuális kiszállás + munkadíj + szükséges alkatrészek összege kerül kiszámlázásra.
A jelenleg érvényben lévő költségek megrendelt javítás esetén:
Karbantartási díj Budapest és Pest megye területén belül 38.000 Ft (+ÁFA) Pest megyén kívül egyedi árak.
A garanciás javításokat igyekszünk 2-3 napon belül elvégezni.
A nem-garanciás javítások esetében a szerelő partnereinkkel való egyeztetés után tudunk időpontot megadni és várhatóan 5-7 napon belül tudjuk orvosolni a problémát.
Üdvözlettel,
EUROKAPU